måndag 21 oktober 2013

Morsor på stan

Ikväll har jag för första gången på jag vet inte hur länge tagit mig ur kvällsdvalan, sminkat mig och gått på restaurang med tre andra morsor. Väldigt trevligt och mycket gott men nu värker både mage och rygg, så dags att sova. Tusen tack för en mysig kväll fina vänner!

Iggy i chock över mammans förvandling



Hemma igen, försökt tvätta bort sminket, gick sådär. Sminkar mig så sällan att jag glömt vilken tvål jag brukade använda för att ta bort det med, eh hjälp! Vet att jag hade en som löste upp det super snabbt och smidigt. Hjälp mig vilken sminkborttagning ska jag införskaffa?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kanebos Sensai silky purifying creamy soap.
Kram från svärmor.

Amani sa...

Fin du är!!! Härligt att kunna få liite egentid ibland:)

Helena sa...

Wow så snygg du är!! Super fin i din mage ❤ Kan inte ha gått upp mycket mer en den?! Pok

Hanna E sa...

Just det så heter den, tack Lotta!
Tack Helena och Amani, det är roligt att höra när man känner sig gigantisk.