Hemma igen, försökt tvätta bort sminket, gick sådär. Sminkar mig så sällan att jag glömt vilken tvål jag brukade använda för att ta bort det med, eh hjälp! Vet att jag hade en som löste upp det super snabbt och smidigt. Hjälp mig vilken sminkborttagning ska jag införskaffa?
måndag 21 oktober 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




4 kommentarer:
Kanebos Sensai silky purifying creamy soap.
Kram från svärmor.
Fin du är!!! Härligt att kunna få liite egentid ibland:)
Wow så snygg du är!! Super fin i din mage ❤ Kan inte ha gått upp mycket mer en den?! Pok
Just det så heter den, tack Lotta!
Tack Helena och Amani, det är roligt att höra när man känner sig gigantisk.
Skicka en kommentar