tisdag 22 oktober 2013

Men godmorgon på er!

Dagens juice, apelsin, morot och ingefära. Vi brottas med förkylningar här som ni kanske förstår. Ingefära är bra mot gravidillamående också om någon behöver det tipset. Känns i huvudet idag att man va ute igår, ja egentligen är det nog inte själva utgåendet utan bristen på sömn som säger ifrån, brukar slockna vid nio senast tio, igår var klockan tolv. Ojoj så sent..
Hade tänkte köra på ordentligt med simning den här veckan men förkylningen sätter stopp, nästa vecka...

Inga kommentarer: