måndag 9 december 2013

Snegla lite

Om inte allt för länge är det som bekant jul och då vill man va lite julfin. Min stora mage kommer med största sannolikhet vara utbytt mot två jättebomber som med jämna mellanrum kommer behöva, vad ska vi säga användas, luftas, ja ni fattar ju. Om jag inte missminner mig helt så använde jag i stort sätt uteslutande skjortor (och en och annan ful amningstopp som jag helst vill slippa denna gång.)
Jag har en del men det är ju alltid kul med något nytt speciellt med tanke på att det inte inhandlats något nytt på väldigt länge och vid jul och nyår vill man ju va lite extra fin.. 

Superfin, men kanske lite kort i modellen, även om den stora magen är borta så lär det finnas en degkant kvar .
Gillar knytet i halsen
Kanske inte till jul men efter, lite annorlunda

Lite hippe, gillar skarpt, till en jeanskjol

Festfin, döljer allt (utom otränade armar), snygg till svarta "skinn"tights

Får skicka ut maken på jakt, orkar inte med mer köpcentrum nu, hon trycker obekvämt hårt på blåsan, kan knappt gå. De tre översta är från Zara de två understa från HM.



Inga kommentarer: