Jag satt tjock på en stol med kameran i högsta hugg och grät, och grät och grät, hormoner, hormoner dessa hormoner. Har tagit bättre bilder med den stora kameran men de måste laddas in och allt va det är så ni får nöja er med långtifrån bilder sålänge.
söndag 8 december 2013
Första julkonserten
Idag va det dags, som han har övat, ja alltså man förstår ju inte riktigt vad han sjunger men övat det har han på både rörelser och sång. Han blev naturligtvis hysteriskt ledsen när han såg oss så pappa fick sitta precis bakom hela tiden och då gick det fint, tur att även pappan övat så han kunde sjunga med.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




1 kommentar:
Sååå söt!!!
Skicka en kommentar