tisdag 10 december 2013

Hur söta?!?

Tänk de här små lopporna (och Ulrik, som saknas på bilden) har känt varandra sen de va nyfödda. Nu går de i samma klass på dagis, är varandras bästa vänner, det tjatas ständigt om Elsa, Bella och Ulli i vårt hem. Ibland som på bilden leker de fint ihop, ibland (oftast) bråkar de om leksaker som bara 2 åringar kan. Det är inte en lugn stund när vi ses men jag är SÅ glad att de har varandra.

Inga kommentarer: