Namn har vi inte bestämt än, vi ska snart börja diskutera det, hm inget av de vi har va liksom wow det är ju en ...., men det va det å andra sidan inte med Iggys namn heller. Det är ett stort beslut, känns nästan lite läskigt.
Nu ska vi försöka oss på amningen igen, inget hon varit direkt intresserad av änsålänge.



5 kommentarer:
Grattis till ännu ett underverk .Kramar Farmor o Farfar.
Stort grattis till hela familjen. Kramar Jenny, Niko, Nora och Ella.
Sötisen!!!!
Så underbar hon är!!!! ��
STORT GRATTIS
till er lilla prinsessa
Kramar från Annica o Sam
Skicka en kommentar