tisdag 10 december 2013

Lillsessan!

Här har ni underverket, otroligt lik sin bror fast med nästan svart hår! Det är som att Iggy kommit en gång till, samma läten, nyser likadant, samma mörka ögon(som vi knappt sett dock. 
Namn har vi inte bestämt än, vi ska snart börja diskutera det, hm inget av de vi har va liksom wow det är ju en ...., men det va det å andra sidan inte med Iggys namn heller. Det är ett stort beslut, känns nästan lite läskigt.
Nu ska vi försöka oss på amningen igen, inget hon varit direkt intresserad av änsålänge.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ännu ett underverk .Kramar Farmor o Farfar.

Anonym sa...

Stort grattis till hela familjen. Kramar Jenny, Niko, Nora och Ella.

Amani sa...

Sötisen!!!!

Helena sa...

Så underbar hon är!!!! ��

Annica/Sam sa...

STORT GRATTIS
till er lilla prinsessa
Kramar från Annica o Sam