torsdag 12 december 2013

Finbesök och ont som bara den..

Igår var liten här och hälsade på lillasyster. Han var lite skeptisk och blyg först men det lossnade snabbt, så va han sitt vanliga galna jag. Saknar honom så..


Här har ni världens finaste, vi är så gott som klara med namnet men inte helt så vi håller på det till imorgon.
Det blir mycket pappamys då mamman har förbaskat ont mest hela tiden. Efter massor av tester och undersökningar är de nu säkra på att det är gaser, att det kan göra så sa.... ont, det hade jag ingen aning om. Många tårar idag och antagligen ingen hemgång imorgon som planerat. Men men det är bättre att jag har ont än att hon har det. Hon har ju sin pappa.

Ebba var med igår när Iggy och Mia var här, direkt fick Mini en storasyster också.
Kan inte nog tacka Fam Z som hjälper oss med liten, han har det fantastiskt och saknar inte alls sin mamma och pappa. Det ser jag på instagram minsann.
Tack till alla andra naturligtvis, som hört av sig, skickat blommor, Erik som varit på besök och hela tiden frågar om han kan göra något, min fantastiska make vad gjorde jag utan honom, (en fin present har jag fått som jag inte ens orkar öppna då förstår ni hur illa det är,) min grymma läkare, från botten av mitt hjärta TACK! vad gjorde man utan vänner, familj och stöd? Nu ska jag försöka mig på att gå en stund och sedan sova förhoppningsvis.

Inga kommentarer: