tisdag 10 december 2013

Nu är hon här, vår alldeles egen Nobel prinsessa!

Allt har gått bra, alla mår bra! Ska berätta mer senare och visa bilder naturligtvis! Hon är väldigt lik sin bror kan jag avslöja!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett supergrattis!! Nu är vi nyfikna på att få se henne och att få veta hennes namn!! Kramar från Therese med familj!!

Lisa sa...

Grattis till hela familjen!

Kram familjen Enander

Amani sa...

Stort grattis till Er prinsessa❤️

Sara Karlsson sa...

Super super super grattis. Massor av kramar från oss

Kalle sa...

Grattis till hela familjen! Massa kramar // Kalle, Julia & Lill