Då dagis är stängt åkte vi till parken med några av Iggys kompisar, inte den mest optimala platsen för mig just nu kan jag säga, känns som hon är på väg ut vid varje rörelse. Men vad gör man inte för liten, han tycker inte det är lika mysigt som jag att spendera en dag i soffan med en bok eller en film. Inte länge kvar bara att kämpa på, dessutom hade jag två andra mammor med som hjälpte mig väldigt mycket, tack för det Therese och AC.
Nu ska vi äta lunch och sen sova, nätterna är inte roliga längre och det är ju bara början av vad som komma skall..
Konstverk som hänger utanför Iggys dagis, fint tycker jag!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar