tisdag 3 december 2013

Stickad tröja tralalalala!!!

Ni förstår nog inte glädjen när jag drog bort gardinerna i morse och insåg att det var dimmigt, så dimmigt att jag knappt såg balkongen utanför, lägg därtill att termometern endast visade på 19 grader, halleluja! Jag skuttade(så mycket man nu kan skutta som höggravid) ur sängen, kastade snabbt på mig min senaste stickade godbit som Malin hade med sig ner, äntligen! Iggy tyckte jag såg mycket märklig ut, skrattade, pekade och ville klappa som om jag klätt ut mig till hund.
Visst är den ljuvlig? Även om jag antagligen bara kan ha den nån timme innan solen kämpat upp värmen igen, nu ska vi titta in i Minis värld.


Inga kommentarer: