skip to main
|
skip to sidebar
Hanna B
måndag 18 november 2013
Small candy
Det kom ett paket från swe idag, innehållande gott och blandat, ni kommer få se pö om pö. Ikväll är maken på galej igen, svåger och jag underhåller oss med en ny Wallander och små godis.
Tusen tack världens bästa mamma för allt gott och fint!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Antal besökare idag
Antal besökare totalt
StatCounter
View My Stats
Bloggintresserade
Om mig
Hanna E
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar