måndag 18 november 2013

Small candy

Det kom ett paket från swe idag, innehållande gott och blandat, ni kommer få se pö om pö. Ikväll är maken på galej igen, svåger och jag underhåller oss med en ny Wallander och små godis.
Tusen tack världens bästa mamma för allt gott och fint!

Inga kommentarer: