söndag 17 november 2013

Prickigt

Ni som varit med länge kanske kommer ihåg när jag tvättade Iggys kläder innan han föddes, då var i stort sätt allt polarn och pyret randigt i starka färger. 
Idag har jag börjat tvätta Minis kläder, den här gången har jag snöat in helt på  Livly prickigt i dova färger, mycket vitt, grått, lite leopard (naturligtvis), lite rosa mest "gammelrosa" och nåt inslag av brunt, enligt mig jordnära färger. Tråkigt kanske nån tycker, stilren bebis tänker jag. Ni ska få se..

Inga kommentarer: