Idag har jag börjat tvätta Minis kläder, den här gången har jag snöat in helt på Livly prickigt i dova färger, mycket vitt, grått, lite leopard (naturligtvis), lite rosa mest "gammelrosa" och nåt inslag av brunt, enligt mig jordnära färger. Tråkigt kanske nån tycker, stilren bebis tänker jag. Ni ska få se..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar