Iggy börjar sitt festande idag, kompisen Bella är tillbaka från en vecka i Norge, lyckan är total..
tisdag 19 november 2013
Party week!
Den här veckan är det verkligen fullt ös. Känns lite som sista rycket innan bebis kommer. Imorgon kväll är det Polarcus party, fredag har vi familjekalas för Iggy som fyller två nästa vecka och på lördag kör vi barnkalas med Iggys bästisar, ja som ni förstår är det en del att förbereda, både för imorgon (när man är tjock och inte har så mycket kläder att välja mellan får man piffa på annat sätt, inte så ofta det är fest så lite fin vill man ju va). Och så har vi helgens kalas som det ska handlas, bakas lite (beställt en tårta), dukas och fixas till.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar