Det lite mer tråkiga i kråksången är att vi ju faktiskt har inte mindre än två kalas planerade i helgen, då vi naturligtvis tänkt vara ute i det perfekta vädret, som nu då inte är så perfekt ur just den synpunkten.
Jaja, vad är väl en bal på slottet inte värre än att vi kan va inne och som maken sa, det brukar inte regna flera dagar på raken så det kan mycket väl vara fint imorgon igen. Så idag njuuuuter vi av tända ljus, mörker och åska.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar