onsdag 20 november 2013

Party no 1

Avklarat. Inget har gått min väg idag, men skam den som ger sig, till slut kom jag iväg och kunde möta maken på festen endast 1,5 timme sen. Iggy kände naturligtvis på sig att nåt va i görningen och vägrade somna. Barnvakten var sjuk men det löste sig också. Nu är jag trött och fötterna är två runda bollar. Tack för en mycket trevlig afton Polarcus!
Så här nånting såg jag ut, blev väldigt nöjd med håret(tog bara lång tid), syns tyvärr inte jättebra på bilden och ja minen, den kan ni bortse ifrån. 
Godnatt kära vänner!

Inga kommentarer: