lördag 16 november 2013

Tiden går fort

Det är mycket som ska hinnas med när man har besök bara en långhelg, mycket att avhandla, ladda på ordentligt med Malin energi, shoppa, sola, ja ni fattar.

Idag som är sista dagen, körde vi lite strand häng, Iggy fick ny väldigt populär leksak av sin far, maken fick springa kan jag lova, liten skrattade så han tjöt, mer mer mer.. Maken fick en överlycklig son och gratis motion, en sk win-win situation.

I em har vi hunnit med lite shopping, manikyr och pedikyr. Strax blir det carbonara och soffhäng, innan bästa fru P tidigt imorgon bitti vänder åter mot Svedala. Tusen tack för super mysiga dagar, håller tummarna för att vi ses innan påsk, man vet ju aldrig.



Inga kommentarer: