Jag tycker det är så sjukt opersonligt att ha, familjen Burlid som avsändare, vi har ju varsitt namn och de tycker jag vi ska använda, känns liksom, ja mer personligt.
Så i år har jag haft sånt dilemma (verkligen ett världsligt problem men ändå), julkorten kommer inte skickas förrän närmare jul, då kommer, om allt går bra, Mini att vara född. Hon kommer finnas och alla som läser här, släkt och vänner kommer veta vad hon heter när kortet kommer, men NU har vi inte bestämt vad hon ska heta och även om vi hade det är jag på tok för vidskeplig för att skriva namnet på julkorten redan nu, och jag kan ju inte bara skriva våra tre namn, det blir ju taskigt, som att hon inte fanns, det räcker med att hon inte får vara med på bilden, det känns inte kul men vi har inget val tyvärr, förstår ni hur jag menar?!? Så i år är avsändaren familjen Burlid, nästa år är vi tillbaka med våra namn igen.
Som sagt, ilands problem, men ack så viktigt.


1 kommentar:
I am proud to write Love from the Zickerman Family. Us united... Pretty powerful:-))
Skicka en kommentar