Ser inte mycket ut för världen men de var väldigt goda, hittade receptet på fb hos en gammal kollega, de såg dock mycket godare ut hos henne.
måndag 11 november 2013
Pigg som en mört
Oj vad snabbt det går när man får antibiotika, knappt två doser och han är sitt vanliga jag igen. Lite feber och lite ajaj om man rör örat man annars sjövild som han brukar, så skönt. Det är inte lätt att underhålla, han är ju van vid att va på dagis och röja. Vi har varit och handlat, beställt tårta bakat kakor, nu ska vi sova middag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



1 kommentar:
Det blir gott till kaffet!!
Skicka en kommentar