Vi avslutar ett intensivt födelsedagsfirande med skype och paket från farmor och farfar i Spanien, Skype med morbror och en chokladboll. Det är en trött liten 2 åring som kommer sova som en stock.
Imorse var ambitionen att jag och Hilda skulle spela in ett grattismess. Nu 14 timmar senare insåg jag att inget blir som planerat. Precis hemkommen från en lååååång jobbdag så det blev tyvärr ett grattis här. Vill inte väcka er med Mess. Hoppas iggy haft världens bästa 2-årsdag. Pussa honom imorgon! Kram
1 kommentar:
Imorse var ambitionen att jag och Hilda skulle spela in ett grattismess. Nu 14 timmar senare insåg jag att inget blir som planerat. Precis hemkommen från en lååååång jobbdag så det blev tyvärr ett grattis här. Vill inte väcka er med Mess. Hoppas iggy haft världens bästa 2-årsdag. Pussa honom imorgon! Kram
Skicka en kommentar