Under tiden letar jag förbrilt, när det regnande härromdagen kastade jag mig i bilen för då var det ju verkligen ljusväder, köpte ett från Diptyque, väldigt snyggt men det luktar nada när man eldar så det va en besvikelse minst sagt. Så idag när de sista (ok inte riktigt men nästan) julklapparna inhandlades kunde jag inte låta bli att svänga in hos min tvål favorit Joe Malone och lukta på deras ljusutbud. Eftersom i stort sätt allt i min hjärna kretsar kring jul tänkte jag köpa ett med juldoft, för att få lite fart på julstämmningen här i värmen, han i affären rekommenderade ett som jag slog till på, det luktade lovande oeldat så håll tummarna ikväll när det ska invigas. Joe Malone är fantastiskt, bara påsen och lådan man får är ljuvliga, de sprayar tom doft på silkespappret de stoppar ner i påsen, tvålen luktar som en dröm och är väldigt dryg, en klar favorit affär.
Behöver jag nämna att jag även köpte pumlor till granen och pepparkaksformar. Just det hela hjärnan är fylld av jul, måste få till det julmysigt här hemma.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar