måndag 25 november 2013

2 år

Känns som du alltid funnits här älskade unge. Du kom och drog oss med i en tumlande känslostorm. Från liten liten skrutt till hela två år, vi är så glada att ha dig ivårt liv och att få följa dig på din färd genom livet. Du är så självklar och gör vårt liv så mycket mycket mer värt att leva. Fina, älskade, glada, arga, charmiga, busiga, pratkvarn, mamma och pappa älskar dig mer än du någonsin kan förstå!!

Grattis på 2 årsdagen!

 Ja leva, ja leva så blåser han och oftast lyckas han faktiskt blåsa ut ljusen
Öppna paket
Muuu en ko måste varje smålänning ha
En fin bok om att få ett syskon, hela vägen från mammas faster, farbror och kusiner i Stockholm
Mormor och morfar ville naturligtvis också fira, bla ett fint tåg till nya tågbanan hela vägen från Växjö


Igen, tusen tusen tack till alla som firat vår lille prins, alla sms som ramlar in, på instagram, mail, sång, presenter han fått tidigare, presenter som är på väg, han är otroligt lyckligt lottad med så fina människor runt omkring sig, jag blir alldeles gråtmild, tack fina fina ni!

1 kommentar:

Martina I sa...

Grattis i efterskott Iggy! Så fin i Smålandsposten:-) Kram