Känns som du alltid funnits här älskade unge. Du kom och drog oss med i en tumlande känslostorm. Från liten liten skrutt till hela två år, vi är så glada att ha dig ivårt liv och att få följa dig på din färd genom livet. Du är så självklar och gör vårt liv så mycket mycket mer värt att leva. Fina, älskade, glada, arga, charmiga, busiga, pratkvarn, mamma och pappa älskar dig mer än du någonsin kan förstå!!
Grattis på 2 årsdagen!
Ja leva, ja leva så blåser han och oftast lyckas han faktiskt blåsa ut ljusen
Öppna paket
Muuu en ko måste varje smålänning ha
En fin bok om att få ett syskon, hela vägen från mammas faster, farbror och kusiner i Stockholm
Mormor och morfar ville naturligtvis också fira, bla ett fint tåg till nya tågbanan hela vägen från Växjö








1 kommentar:
Grattis i efterskott Iggy! Så fin i Smålandsposten:-) Kram
Skicka en kommentar