Den där lille skitungen tror nu att han fyller år varje dag, sjunger happy to Iggy och Hurja hurja så fort han får en chans. Måste vara förvirrande för hans lilla huvud att bli firad så många dagar, men oj så kul han haft, speedad och sockerstinn mest hela tiden. Vi började igår med fam Z, fam C och farbror Erik såklart.
De stora barnen tog så väl hand om honom, lekte i timmar, han kan rabbla allas namn
Fina Eddie som är näste man att fylla
Det grillades burgare
Och åts tårta naturligtvis
Båda ljusen lyckades han blåsa ut, synd bara att mamman köpt fel så det var sådana där magic ljus som tändes igen, taskigt..
Så idag var det dags för kompisarna att fira, pippikalas!
Åh vad jobbigt att vänta
Sång och tårta
Massa bus och lek
Den fina tårtan som jag bakat alldeles själv.. NOT!
Tusen tack alla som kommit och firat med oss, Tusen tack för alla fina presenter, sååå bortskämd liten kille. Tusen tack också för alla sms som ramlat in.
Det är ju inte förrän på måndag(25/11) den "riktiga" födelsedagen är, men då blir det bara mamma och pappa som firar, för att göra det hela lite extra förvirrat för honom…
Nu ska mamman och pappan pusta ut med pizza och På spåret, om den där lille kunde sluta sjunga happy to Iggy i sin säng och sova istället..










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar