fredag 22 november 2013
Aha
Nu fattar jag, kl 4 mitt i natten menade de på dagis. Nån kunde ju glömma att hämta sitt barn innan dess. Då började det nämligen regna, åska och blixtra, inte vidare mycket men fyra fem knallar som man vaknade av. Så kom det ytterligare ett par skurar nu på morgonkvisten, Iggy tycker det är mycket spännande, vågar inte gå ut men titta på går fint. Herregud vad ska det bli av ungen som är rädd för lite regn.. Vi snackar ett mindre sommarregn i Sverige.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar