lördag 9 november 2013

Kalasdags!

Iggy ska på kalas på Dubai mall idag, när vi ändå skulle till den sidan av stan passade vi på att kolla in ett av sjukhusen som vi eventuellt ska föda på. Tänk de har en dam som jobbar med kundservice på sjukhuset, hon visade oss runt och vilka olika typer av rum de har. Royal suite kostar 16000kr natten, junior suit 8000kr natten, vip room 6000kr natten och så vanliga rum som försäkringen täcker, det är absolut inget fel på dem förutom att maken kommer få sova på en soffa, men det går nog fint ett par nätter. Internet och tv ingår i alla rum, vi har dock inte bestämt vilket sjukhus det blir än, har till imorgon på oss.
Så kom vi till Dubai mall en bra stund innan kalaset började, när maken gick på toa, hoppade jag och Iggy på en taxi (ja det finns inne i mallen) och åkte till akvariet, i mitt tillstånd och med tanke på igår orkade jag inte gå en meter.


Vid akvariet hittade vi Ulrik och Filippa , spännande med all fisk och även dykare.

Smet snabbt in på HM för att kolla vilka butiker som kommer få Isabel Marant på torsdag. Hmm jag vet vad jag vill ha men frågan är om jag orkar åka dit för att slås om det, knappast! Kanske kan skicka Malin som landar på onsdag kväll, nja hon är nog mest sugen på sol och öl.
Nåja, åker man dit några dagar senare brukar de faktiskt ha en del kvar får hålla tummarna för det helt enkelt.
Så gärna vill jag inte ha det att jag orkar stå i kö i timmar för det, är det meningen att jag ska ha det så får jag tag i det.

Nu är pojkarna på kalas och jag är hemma igen, mår inte illa längre men känner mig trött och matt. Vila idag också så veckan orkas med..

Inga kommentarer: