Så kom vi till Dubai mall en bra stund innan kalaset började, när maken gick på toa, hoppade jag och Iggy på en taxi (ja det finns inne i mallen) och åkte till akvariet, i mitt tillstånd och med tanke på igår orkade jag inte gå en meter.
Smet snabbt in på HM för att kolla vilka butiker som kommer få Isabel Marant på torsdag. Hmm jag vet vad jag vill ha men frågan är om jag orkar åka dit för att slås om det, knappast! Kanske kan skicka Malin som landar på onsdag kväll, nja hon är nog mest sugen på sol och öl.
Nåja, åker man dit några dagar senare brukar de faktiskt ha en del kvar får hålla tummarna för det helt enkelt.
Så gärna vill jag inte ha det att jag orkar stå i kö i timmar för det, är det meningen att jag ska ha det så får jag tag i det.
Nu är pojkarna på kalas och jag är hemma igen, mår inte illa längre men känner mig trött och matt. Vila idag också så veckan orkas med..




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar