fredag 8 november 2013

Vad hände?!?

Vaknade med sånt där härligt nygravid illamående. What? Det gick ju över för länge sedan, men icke. Så kom det en massa förvärkar också, så maken blev alldeles nervös, ska du föda? Du ska väl inte föda än? Har han frågat 2000 ggr idag. Så vi tog en riktigt lugn dag, kanske har det varit lite mycket i det sista. Iggy badade i sin lilla pool, målade sig själv i vattenfärger, lekte med lera. Vi invigde utemöblerna för första gången den här säsongen ( börjar bli riktigt skönt ute nu), åt lunch med Ek (Erik) på klubben. Vilade vilade vilade, köpte en present, Iggy ska på kalas imorgon, en snabb fika hos kompisar. Mer vila, mår lite bättre nu, inte  sugen på mat än men illamåendet håller på att släppa. Mini verkar må fint ändå, sparkat som tusan idag. 
Kan det bli så här på slutet? Att illamåendet kommer tillbaka?
Hoppas det bara var en engångsgrej, för så här pallar jag inte att må i flera veckor till.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll!!
Trevlig helg!

Inga kommentarer: