Mini mår fin fint iallafall, växer, börjar närma sig 2,5kg nu. Snart så, datum och tid bokat. Kan inte fatta att om allt går bra har vi snart två små grisar, helt sjukt! Plötsligt känns det som graviditeten har gått super fort, är inte alls redo, dags att börja tvätta minis kläder, skruva säng bädda vagn etc.
Men Först ska liten bli frisk sen kommer Malin hit och hänger till helgen, längtar!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar