söndag 10 november 2013

När det kör ihop sig lite!

Då var det dags igen, det är ju faktiskt två veckor sedan sist. Liten är sjuk, hög feber och verkar ha väldigt väldigt ont i örat. Efter mycket styrande och med hjälp av bästa moster Mia så kunde vi ändå åka och kolla till Mini som planerat och få en läkartid till Iggy. Vad läskigt det är när man inte får ner febern trots smärtstillande, får nästan panik.
Mini mår fin fint iallafall, växer, börjar närma sig 2,5kg nu. Snart så, datum och tid bokat. Kan inte fatta att om allt går bra har vi snart två små grisar, helt sjukt! Plötsligt känns det som graviditeten har gått super fort, är inte alls redo, dags att börja tvätta minis kläder, skruva säng bädda vagn etc.
Men Först ska liten bli frisk sen kommer Malin hit och hänger till helgen, längtar!

Inga kommentarer: