lördag 2 november 2013

Hoppsan!

Det hör inte till vanligheterna men idag har vi lämnat liten hos Z och dragit på Dubai mall. Lunch i lugn och ro och sedan fixa en massa ärenden. Jag börjar bli ordentligt stressad över jul, bebis ankomst, Iggys födelsedag, en massa att styra med och jag blir varken piggare eller smidigare, tvärtom. Sammandragningarna avlöser varandra, jag måste gå med myr steg och väldigt långsamt, så det tar lite tid, får vi hälften gjort idag är jag nöjd. Går betydligt smidigare och enklare utan liten iallafall, så tusen tack Z.

1 kommentar:

Mama Mia sa...

Vi hoppas på fler tillfällen. Han e dunder enkel.