söndag 3 november 2013

Bonusdag och Gott nytt år!

Söndag idag, vår första dag på veckan, men inte den här veckan. Idag firas det nämligen Hiraji new year. Så både make och son är lediga, mycket mycket skönt, börjar morgonen med lera ute, inviger Iggys nya stolar, fina va?
Liten vill helst bada, vägrar tshirt och kör med badbyxor.

Inga kommentarer: