Deras filtar är ljuvliga, har fått någon form av hang up på filtar, Iggy fick aldrig ha en filt på sig ens, det lär ju inte hon heller få. Trots det har jag både köpt, plockat fram Iggys, de jag hade som liten och så vet jag att mormor virkat en.
söndag 3 november 2013
Favorit
En klar favorit när det gäller barnkläder är Bonpoint, alldeles för dyrt men titta kan man ju alltid och ibland om något är extremt extra fint så slår jag till. Det är förstås mest till tjejer så nu har jag ingångsförbud förutom igår när maken va med då tog vi en liten sväng. Mini måste ju ha något därifrån, Iggy har ju ett par skjortor.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar