Maken tog en timme extra på morgonen, kan säga att de där förmiddagarna när liten är på dagis är ovärderliga för vila och fix i lagom takt när man är så här höggravid, speciellt efter en natt med riktigt dålig sömn. Tack för det make! Man undrar ju lite hur shejken tänker när han stänger alla skolor helt plötsligt men inte utlyser helgdag för alla, vem tänker han ska ta hand om alla barn, det finns ju faktiskt ganska många där båda föräldrarna jobbar. Hursomhelst så vann Dubai med andra ord expo 2020 igår och det var ett magnifikt fyrverkeri de bjöd på från Burj khalifa. Kommer bli hektiska 6 år med byggande nu kan jag tro, spännande att se om vi bor kvar här när det är dags, antagligen.
Så nu tar vi den här mor/son bonusdagen och åker till Ikea för vidare jul och gardinshopping, får väl se hur det går, har knappt kunnat gå de sista dagarna pga smärtor i bäckenet.
Vecka 37 idag och lite stolt faktiskt, de här jeansen hade jag ett par månader efter Iggys födelse, kan ha dem nu och KNÄPPA dem gravid i 9de månaden. Så väger jag ju 10 kg mindre än med Iggy samma tid också.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar