Men värst är ändå Nyhetsmorgon, med två timmar börjar det kl 8, vilket är perfekt till frukost efter en simtur, nu börjar det inte förrens nio i veckorna och elva på helgerna, då är frukost avklarat sen länge och dagens aktiviteter har tagit vid.
Sluta ställa om klockan, jag känner mig längre ifrån.. Det är väl typ bara Europa som ställer om? Onödigt, väldigt onödigt om ni frågar mig.
Nåväl det fick bli en inspirationsfilm till frukost istället.
Nu full fart framåt, gästerna har åkt så det finns inga undanflykter för att skjuta upp alla projekt längre..


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar