lördag 26 oktober 2013

En dag på palmen

Så ljuvlig eftermiddag vi haft hos Challe och Malle på palmen. Det har seglats, paddlats, spelats brännboll (med väldigt konstiga regler), badats, grillats ja allt härligt man kan tänka sig. Mini gillar är som sin mor, gillar inte solen, försöker bryta sig ur så fort minsta solstråle träffar magen. 
Tack alla för en super dag och en fin avslutning veckan!

Inga kommentarer: