Nu är det strax dags att kolla in Mini, min läkare har bytt klinik. Betydligt längre att åka men jag gillar och litar på henne dessutom har hon utlovat bättre utrustning så kanske kanske kan vi få se hennes ansikte..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar