söndag 27 oktober 2013

Men vi kör väl en dagens juice..

Som idag dricks till lunch, broccoli, fänkål, lime och ingefära. God, skulle haft lite mer lime bara, känns väldigt nyttig, så blir man nästan mätt på köpet.

Nu är det strax dags att kolla in Mini, min läkare har bytt klinik. Betydligt längre att åka men jag gillar och litar på henne dessutom har hon utlovat bättre utrustning så kanske kanske kan vi få se hennes ansikte..
 

Inga kommentarer: