onsdag 30 oktober 2013
Testing testing!
Ni som hängt med länge vet att jag av naturen är lat, så lat att jag allt som oftast, typ varje dag inte orkar tvätta mig i ansiktet innan jag somnar, dumt jag vet, men jag sminkar mig i stort sätt aldrig så jag sover iallafall inte med smink på, alltid nåt. Nu har jag läst så mycket om den här manicken som utlovar rent ansikte på 1 minut, det ska väl tom jag orka med, iallafall ibland. Ska bli mycket spännande och se om jag känner nån skillnad på min hy.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar