Hade jag bott i Sverige (eller i ett land där man kan lita på att internetshoppingen verkligen går fram), hade jag köpt den här t-shirten till mina barn och säkert några till, special designad för Rädda Barnen.
Super snygg och samtidigt går en slant till de viktigaste vi har, framtiden, världens barn!
Kolla in Rädda barnen web shop asap!!
Tack för mattipsen, när man pratar och lyssnar runt verkar det som att mer eller mindre alla föräldrar sliter med barnens matvanor eller avsaknaden av dem, på ett eller annat vis. Vi får kämpa vidare, känna oss för, testa och hålla tummarna för att det nångång släpper, har en känsla av att ämnet kommer komma upp igen.. Igen, tack snälla ni som hört av er!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar