måndag 21 oktober 2013
På begäran
Fått en del frågor om vårt juice missbruk så jag tänkte att jag kunde bjuda på några tips då och då. Imorse blev det, äpple, päron, lime och kiwi, en riktig C-vitamin kick såhär i förkylningstider. Dessutom är kiwi väldigt bra för min mage, när man eller kanske snarare jag går i väntans tider kan man liksom bli lite trög i magen och tvingas man till järntabletter blir det ännu värre, för mig råder kiwi bot på problemet. Så då blev det ett dagens tips mot magåkommor också..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


1 kommentar:
Toppen :-) ser framemot massa juicerecept. Herregud förstår att du reagerade på dagis verkar ju galet. Men som sagt det mesta är annorlunda mot Sverige och ibland blir skillnaderna när man bor utomlands för stora och man blir galen och fattar inte hur dom tänker. Klart han hade velat hänga med polarna men att hänga med mamma är inte heller helt fel :-) kramar till er alla.
Skicka en kommentar