fredag 25 oktober 2013

Magbonanza på begäran!

Min kära vän Lisa vill se mer magbilder, då får det ju bli så naturligtvis. Ni andra får stå ut helt enkelt.
En dag på stranden blev det, Iggy har varit feberfri idag så vi körde på, vet inte om det är bra eller dåligt men det lär vi ju märka, han blir väl sjuk igen. Vet inte hur man ska hantera det här med sjukdom och bada, han är ju pigg och ingen feber så så illa kan det väl inte va eller så är det det som är boven i sjukdramat, att vi låter honom bada för snabbt inpå feber.
Vi får väl se helt enkelt!






1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! Kram mamma