Nu har jag nog slagit mitt eget rekord men jag kunde inte låta bli när jag hittade dessa godbitar att hänga i granen. De var så fina att jag inte kunde hejda mig. Eftersom det antagligen kommer dröja tills vi firar jul i värmen igen (efter i år) så skickas dem till huset i Sverige (hittade dem i en dansk nätbutik) det är där jag vill ha dem. Så nu vet ni hur vår gran kommer se ut NÄSTA år. Gäller att vara ute i god tid.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar