tisdag 22 oktober 2013

Fina Alma!

Blev tonåring idag, det är stort! Den dagen glömmer man inte i första taget!
Grattis igen Alma och tack herr och fru Z för ett super Tex Mex party, och tårtan gick inte av för hackor vill jag lova!


Inga kommentarer: