söndag 27 oktober 2013

Fars dag!

Vi firade mors dag lite tidigare i vår familj så då kör vi fars dag några veckor tidigare också. 
Anledning är egentligen presenten Iggy fixat (vad ger man nån som har allt liksom??!?) jo, Jonas Björkman i egen hög person, han kommer nämligen hit ner och ger privatlektioner. 
Klart pappan som gillar att spela tennis ska få en lektion av Björkman när han är i krokarna och tillfälle bjuds. På onsdag smäller det (därav det tidigare lagda firandet), han blev mycket glad men också lite nervös tror jag.



Mini mådde fin fint, växer som hon ska och visst fick vi en liten sneak peak inte super bra men ändå. Lite lik Iggy faktiskt men som sagt svårt att se, de ser nästan lite läskiga ut.

1 kommentar:

Amani sa...

Coolt att få spela med Jonas Björkman !!! Grymt bra present!