söndag 26 januari 2014

Drömmar

Nu är det minsann dags att slänga ut vinterkläderna ur butikerna och göra plats för vår och sommar kollektionerna aka vår hela året runt säsong.  Alltså betydligt roligare, för plötsligt finns det som vi faktiskt behöver. Vet ni att det är omöjligt att få tag i ett par shorts även här under höst och vinter, till oss är det ju lugnt men till barnen som växer blir det lite problem. I somras köpte jag på mig 10 par i större stl som sonen skulle kunna ha under det gångna halvåret, men nu börjar de tryta.
Problemet är ju att det plötsligt finns såååå mycket snyggt som man bara måste ha. Eftersom vi då har samma kläder i stort sätt året runt så används det väldigt flitigt, det känns naturligtvis bra, även om jag som ni vet har svårt att hålla mig ifrån de stickade tröjorna och i bland bootsen(inte ett ända par i år dock). Just nu är jag i stort behov av just skor, alternerar mellan tre par och två av dem är jag vansinnigt rädd om, vill att de ska hålla hela livet för jag kommer aldrig få tag i dem igen och då vill jag inte slita på dem för mycket. Tur då att man kan lita på den där Isabel, Isabel Marant. Vilka skor, bekväma leka i parken men ändå snygga tofflor ett alternativ till havianas och ett par riktiga Hanna träskor.
Högt upp på önskelistan som nu är alldeles för lång. Behöver ny plånbok, väska(ok inget jag behöver men som jag inte kan sluta tänka på), en fantastisk tröja och så skorna då. 
Ja ni tyvärr brukar hennes grejer ta slut innan man hinner blinka och jag fyller inte år förrän i juni, men drömma kan man det är sen gammalt och man kan ju alltid unna sig en helt vanlig tisdag eller hur..




Inga kommentarer: