torsdag 5 december 2013

Trött

Nu börjar det kännas att man är på sluttampen. Kroppen vill inte alls det hjärnan ber om. Inga kläder är sköna därav den snygga matchningen, ingen ställning är bekväm, det är jobbigt att stå, jobbigt att sitta, jobbigt att ligga, sömnen ska vi inte prata om. Idag blir det en lugn dag, måste samla kraft så jag orkar med helgens bravader, om det orkas med alltså, just nu kan jag inte tänka på något annat än sömn och choklad..

Inga kommentarer: