Efter alla undersökningar igår där de inte hittar något som helst fel, en smärta som fortfarande är påtaglig men inte på långa vägar som igår så fick vi åka hem idag, det kommer försvinna mer och mer och då litar vi på det, sjukhuset finns ju kvar och läkarn kan jag ringa dygnet runt om det skulle bli sämre. Längtar hem och längtar sååå efter Iggy.
Så håll tummarna för att det är bättre imorgon!
Så har vi då äntligen bestämt namn, låt mig presentera Rio Victoria Burlid. Rio för att det är så himla fint och Victoria i andra namn efter sin mamma och gammelmormor. Då vet ni!!
3 kommentarer:
grymt val av namn, Rio Viktoria, mer majestatiskt an sa kan det knappast bli!
Stort grattis till er nya familjemedlem, äntligen har farfar Hasse fått sin efterlängtade flicka till familjen. Ha en härlig jul och njut av era barn. HP:s 31
Det skall vara HP s moster. Nu kommer Sara och Marie vråla av skratt igen. Jag har nämligen en viss benägenhet att bara flumsa på och inte kolla vad jag skriver
Skicka en kommentar