tisdag 5 november 2013

Äntligen!

Ryktet att julsakerna på Ikea ramlat in har nått mina välsvarvade julöron så idag fick det bli en tur minsann. De hade väl inte överdrivet mycket eller speciellt snygga grejer, men några stjärnor att pryda fönsterna med, lite julklappspapper, pepparkakor och sill (Lotta du kan hälsa Hasse att de bara hade matjessill) blev det allt. 
Det kommer komma in mer och mer grejer i fler butiker det vet jag så nog ska vi få till det jultrevligt hemma.

Inga kommentarer: