torsdag 17 oktober 2013

Att ha fått gäster

Sent igår kväll landade 2/3 av Fam Desai/Lundgren, själva Desai grenen skulle man kunna säga, mamman/blivande frun är kvar i Svedala och jobbar. Finns sämre ställen att spendera en vecka av pappaledigheten på.
Solen står som högst, då väljer dårarna att köra nån form av träningspass. 
Små killarna sover, Iggy har återigen dragit på sig en fruktansvärd förkylning som direkt satt sig i luftrören, han hostar och hostar, blir nog en tur till doktorn för krupp andning i eftermiddag igen tyvärr. Det är ju två veckor sedan sist, vi hade precis avslutat en behandling för förkylningsastman, never ending story det här med hans förkylningar/krupp/astma, stackars liten!



1 kommentar:

Caroline sa...

Jag var på ett möte häromdagen där en av deltagarna började prata om sin dotter och hennes astma och att den hade blivit bättre efter möte med en dietist. Så jag spärrade upp öronen å dina vägnar, hoppas det är något du kan ha nytta av :)

- B6 och B12 vitamin gör astman enklare och minskar anfallen.
- C-vitamin minskar också anfallen.

Sen pratade hon en del om problemet med AC när de reste för det gjorde tydligen luften för torr. De hade med sig luftfuktare av något slag.