onsdag 5 februari 2014

Hannaläsning, piggare son och pastarecept

Tar en eftermiddagskaffe efter baletten, läser om kungligheter (vilket härligt jobb, tänk att bara åka runt i fina kläder, få lära sig mängder och träffa massor av spännande människor, jag glorifierar verkligen detta yrke eller medfödd plikt kanske jag ska säga, kan bara komma på en negativ sak faktiskt). Sonen övar på att leka själv, funkar faktiskt riktigt bra så länge man svarar när han tjoar, see you later mummy  och drar iväg på bilen, eller hej mamma när han kommer tillbaka runt knuten, viktigt tycker jag, att de små liven kan roa sig själva. Rio har haft ont i magen eller nåt i dag för hon vill endast va på mig annars skriker hon. Alltid är det nåt men man får va glad att alla nu är någorlunda friska iallafall.

Ni vet ju att jag är hungrigare än en sumobrottare och äter mer kolhydrater än Karelin därför behöver jag nu tips på nya pastarätter. Vi har liksom kört slut på de vi har med att äta dem tre ggr i veckan. Tips anyone? Gärna snabbt och enkelt.. 

1 kommentar:

Sara Karlsson sa...

Pasta äter vi massor, antagligen därför jag aldrig blir smalare :-)
jag mailar lite olika som vi brukar äta :-)
Själv ska jag juicedetoxa snart igen, tyckte det var bra med trist så tre dagar var lagom för mig.
Kram