lördag 8 februari 2014

Bildbonaza

Här kommer lite bilder från igår, inte så himla roliga inser jag men har man lovat så har man. (Skulle behöva gå en fotokurs och lära mig ett fotoprogram i datorn, bloggar blir så himla mycket roligare med fina inspirerande bilder, synd bara att jag har så dåligt tålamod och aldrig skulle orka lyssna hela kursen)
Avfärd, åka bil längre än 15min som är typ det längsta sonen åkt va inte så kul, men med mutor och musik gick timmer ganska bra ändå. (på slutet sa jag på mindre pedagogiskt vis att om vi bott i Stockholm och skulle hälsa på mormor och morfar skulle han minsann fått sitta 4,5tim i bil. -Momo Mofa, komma?? Blev hans svar på det, det förstod han inte alltså)
Mini sa inte ett ljud på hela dagen
Började med hopptorn (svårt att undvika då de va så höga att de syntes över hela området), skönt att rusa av sig den uppdämda bilreseenergin
Mamman hade faktiskt tom målat ögonen idag och fixat håret lite mer än 5 minuter, tänkte att idag ska det minsann ske, jag ska hamna på bild med mina barn, en bild som jag inte tagit själv. Den här va den ända, tagen i smyg när jag tittar på falkuppvisning, ser ni något av mina barn?
Iggy är livrädd för alla djur i hela världen visade det sig, alltså paniskt rädd, hela kroppen börjar skaka rädd. Kossor innanför stängsel, skitläskigt
Falk med ögonbindel livsfarlig
Isabella va med, hon är inte rädd för nåt, hålla falk inga problem

Sätta på Iggy rosa blommig sommarhat som ingen annan vågar, inga problem

Hey, har har ni mitt ben bredvid ena barnet iallafall, kul!
Här hade han plötsligt tuffat till sig vågade gå nära bebis getter, skulle han våga mata

JA!!! Tillslut vågade han i ca 3 sek
Men det var också det ända på hela dagen. Så summan av kardemumman, ungen är tuff nästan jämt, men inte om något djur närmar sig. Får köpa hem en kamel till trädgården då lär han hålla sig på mattan.

Gick i däck på väg hem





Inga kommentarer: