torsdag 31 oktober 2013

Vecka 33

Det är ju en faslig tur att jag inte är modebloggare, den karriären hade nog varit över sedan länge, det går helt enkelt inte att se normal ut på bilder man tar själv, helt omöjligt. Men liten sover som en stock och någon annan finns inte i närheten. 
Här har ni den igen iallafall, i vecka 33, ca 5 veckor till utsläpp. Vi har fått datum men det tänker vi behålla för oss själva.
Nu ska Iggster och jag på halloween party, om han skulle kunna tänka sig att vakna alltså!!


Inga kommentarer: